Počet záznamov: 1
Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja
Názov Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja Autorské údaje Katarína Plevová Autor Plevová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 57-67 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4336-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová * nástroje marketingové Anotácia Aktuálne trendy v nákupnom správaní zákazníkov. Shopper marketing - pojem. Shopper marketing ako nový prístup k marketingovej stratégií v maloobchode. Vybrané formy marketingovej komunikácie v mieste predaja. POP/POS nástroje, ich funkcia a ich základné delenie. M-marketing (mobilný marketing) ako nástroj marketingovej komunikácie v mieste predaja. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00092-007, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 319.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1