Počet záznamov: 1
Keď umenie zoberú do rúk stroje
Názov Keď umenie zoberú do rúk stroje Autorské údaje Patrik Garaj Autor Garaj Patrik Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 27, č. 15 (13. apríla 2017), s. 18-20. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 7 - Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport Heslá umenie * inteligencia umelá * technológie informačné * technológie komunikačné * softvér * obchod elektronický Anotácia Umelá inteligencia, strojové učenie a big data prenikajú do tvorby a predaja výtvarných diel. Mario Klingemann používa kódy a algoritmy na tvorbu vecí, ktoré vyzerajú zaujímavo a môžu byť považované za umenie. Projekt DeepDream z dielne Googlu vychádza zo schopnosti múdreho softvéru rozoznávať tvary a prvky v obrázkoch. Zaujímavá je interaktívna hra v Slovenskej národnej galérii, kde sa buduje digitálny archív. Online predaj umenia na portáli MutualArt. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 11-20 + 9 príl.
článok
Počet záznamov: 1