Počet záznamov: 1  

Multifactor Analysis of Online Reputation of Selected Car Brands

  1. Názov Multifactor Analysis of Online Reputation of Selected Car Brands
    Preklad názvuMultifaktorová analýza online reputácie vybraných značiek automobilov
    Autorské údajePeter Dorcak, Peter Markovic, Frantisek Pollak
    Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokumentTranscom 2017 : book of abstracts : 12th international scientific conference of young scientists on sustainable, modern and safe transport : 31 May - 2 June 2017, High Tatras, Slovak republic. P. 129. - Žilina : Edis - Editing centre of University in Žilina, 2017 ; Transcom 2017 international scientific conference of young scientists on sustainable, modern and safe transport. ISBN 978-80-554-1328-0
    PoznámkyAbstrakt. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá analýza faktorová * značky * značky výrobkov * automobily * reputácia podniku * internet * trh svetový
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00375-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.