Počet záznamov: 1  

Integrated System of the Marketing Managerial Accounting

  1. Názov Integrated System of the Marketing Managerial Accounting
    Súbežný názovIntegrovaný systém marketingového controllingu
    Autorské údajeGabriela Dubcová, Jana Kissová
    Autor Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Kissová Jana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 25-32 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0784/15 Skúmanie vzťahu sociálnych inovácií a ekonomiky podniku za účelom zvyšovania konkurencieschopnosti podnikateľského subjektu (50%)
    VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
    PoznámkyVEGA 1/0784/15 (50 %). - VEGA 1/0546/15 (50 %)
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá podnik * marketing * marketing manažment * kontroling * kontroling podnikový * systémy informačné * systémy informačné manažérske * účtovníctvo manažérske * účtovníctvo * dáta * reporting
    AnotáciaManažment marketingu a marketingový kontroling (controlling). Cyklus, bázické funkcie a všeobecné úlohy marketingového kontrolingu. Integrované reportovanie v podniku, marketingový informačný systém a jeho kmeňové dáta.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00859-005, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF898.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.