Počet záznamov: 1
Využitie konkrétnych prvkov online marketingu v malých a stredných podnikoch
Názov Využitie konkrétnych prvkov online marketingu v malých a stredných podnikoch Súbežný názov Using of elements of online marketing in small and medium enterprises Autorské údaje Adam Bartoš, Monika Jančovičová Autor Bartoš Adam EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Jančovičová Monika EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument MMK 2017 : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník 8. : 18. - 20. prosince 2017, Hradec Králové, Česká republika : certifikovaná vědecká konference No. 2259661638. Pp. 215-224 online. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2017 / Lipowski Jaroslav ; Bandlerová Anna ; MMK 2017 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87952-22-1 Výstup z projektu VEGA 1/0709/15 Zhodnotenie efektívnosti financovania projektov na podporu rozvoja podnikania novozaložených i etablovaných aktívnych malých a stredných podnikov v SR
Poznámky VEGA 1/0709/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * komunikácia marketingová * inovácia * technológie nové * internet * stránky webové * siete sociálne * podnik * podnik malý * podnik stredný * družstvá * Slovensko Anotácia Porovanie využívania vybraných marketingových inovácií z oblasti online marketingu na Slovensku vo výrobných družstvách, ktorých primárnym cieľom nie je dosahovanie zisku, a ziskovo zameraných spoločností s ručením obmedzeným. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00858-008, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 878.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1