Počet záznamov: 1  

[International marketing- theory, practises and new trends]

  1. Názov [International marketing- theory, practises and new trends]
    Autorské údajeSimona Škorvagová
    Autor Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 10, č. 38 (2017), s. 248-251. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493
    Recenz.dok.International marketing- theory, practises and new trends / Král, P., Machková, H., Lhotáková, M. Cook, G.. - Praha : Oeconomica Publishing House, 2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing medzinárodný * recenzie * hospodárstvo svetové
    AnotáciaRecenzia na publikáciu, ktorá prezentuje tradičné prístupy k chápaniu medzinárodného marketingu, pričom ich výstižne prepája s aktuálnym dianím vo svetovom hospodárstve.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00907-005, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 37-38

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF3.6 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.