Počet záznamov: 1
Enchanting essence of interconnecting sustainable development and marketing
Názov Enchanting essence of interconnecting sustainable development and marketing Preklad názvu Očarujúca podstata prepojenia trvalo udržateľlného rozvoja a marketingu Autorské údaje Martin Hudec, Zuzana Okasová Autor Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Okasová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Karviná Ph.D. conference on business and economics : proceedings of 10th international scientific conference : november 1 - 3, 2017, Karviná, Czech Republic. Pp. 135-143. - Karviná : Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2017 / Tvrdoň Michal ; Karviná Ph.D. conference on business and economics International scientific conference. ISBN 978-80-7510-265-2 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Poznámky VEGA 1/0282/15. - VEGA 1/0224/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá rozvoj trvalo udržateľný * marketing * integrácia * zodpovednosť * prostredie životné Anotácia Prepojenie medzi marketingom a trvalo udržateľným rozvojom. Analýza, syntéza a porovnanie. Znaky trvalo udržateľného marketingu. Prezentácia integrácie sociálnych a enviromentálnych cieľov do marketingových programov. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00903-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 586.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1