Počet záznamov: 1
Postavenie informačných technológií v marketingovej komunikácii
Názov Postavenie informačných technológií v marketingovej komunikácii Súbežný názov Information technology and their position in marketing communication Autorské údaje Ingrid Potisková Autor Potisková Ingrid EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2017 : zborník vedeckých statí. S. 72-76 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4444-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá technológie nové * technológie informačné * technológie komunikačné * internet * marketing * marketing elektronický * komunikácia marketingová * stránky webové * reklama * inzercia Anotácia Analýza a nájdenie priesečníka medzi tromi rôznymi pohľadmi na problematiku vybranej internetovej marketingovej technológie, ktorá je čoraz viac na vzostupe. Predmetnou technológiou sú ad block a anti ad block systémy a ich vzájomné pôsobenie v online prostredí. Vývoj online prostredia: penetrácia internetu, rast e-commerce, rast výdavkov na online marketing, nástroje a technológie internetového marketingu (content marketing, e-mail marketing, mobilný marketing). Presýtenosť reklamy v online prostredí a AdBlock ako technológia blokovania reklamy; podiel používateľov používajúcich AdBlock systémy a ich enormný nárast. Systémy Anti AdBlock ako reakcia na blokovanie reklamy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00745-014, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 494 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1