Počet záznamov: 1
Etnocentricky zamerané marketingové stratégie
Názov Etnocentricky zamerané marketingové stratégie Autorské údaje Jaroslav Ďaďo... [et al.] Autor Ďaďo Jaroslav Spoluautori Táborecká-Petrovičová Janka Nagyová Ľudmila Zajková Daniela Korporácia Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta Vydavateľské údaje Banská Bystrica : BELIANUM , 2017. - 245 s. Vydanie 1. vyd. Edícia Studia oeconomica , 56 ISBN 978-80-557-1203-1 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina, angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá správanie spotrebiteľa * modely * výrobky domáce * stratégia marketingová * klasifikácia * výskum * metódy výskumu * podnik * značky kvality * podpora podnikania * podpora štátna * Slovensko Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 0, prezenčne 3 Signatúra 899388, 899638, 919444
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 899388 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 899638 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 919444 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1