Počet záznamov: 1
Determinanty rozdielov medzi spokojnosťou a lojalitou k značke
Názov Determinanty rozdielov medzi spokojnosťou a lojalitou k značke Súbežný názov Determinants of Differences Between Satisfaction and Brand Loyalty Autorské údaje Katarína Súkeníková Autor Súkeníková Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. S. 200-206. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2017 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4463-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá značky * značky výrobkov * manažment značky * správanie * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov Anotácia Uvedenie do problematiky brand manažmentu a opodstatnenie jej významnosti. Zosumarizovanie kľúčových charakteristík lojality a spokojnosti v prostredí manažmentu značky. Identifikovanie najvýznamnejších rozdielov a určenie indikátorov rozdielov medzi nimi. Posúdenie intenzity väzieb kľúčových determinantov spokojnosti a lojality k značke. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01199-022, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 779.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1