Počet záznamov: 1  

Špecifiká Generácie Y z pohľadu súčasnej spoločnosti hodnôt a marketingovej komunikácie

  1. Názov Špecifiká Generácie Y z pohľadu súčasnej spoločnosti hodnôt a marketingovej komunikácie
    Preklad názvuSpecific of Generation Y from the view of Present Society, Values and Marketing Communication
    Autorské údajePetra Grešková
    Autor Grešková Petra
    Zdrojový dokument Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Č. 2 (2017), s. 23-30. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2017. ISSN 1339-9403
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá generácie * komunikácia marketingová * trh spotrebiteľský * vývoj spoločenský * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnotáciaGenerácia Y predstavuje v súčasnosti atraktívny segment trhu. Je ambiciózna, individualisticky založená a liberálna. Spoločnos[ jej dáva priestor naplno sa prejaviť v pracovnom, kariérnom, ale aj v osobnom živote. Jej členovia sú vzdelanejší, informovanejší, ovládajú cudzie jazyky, veIa cestujú a zážitky radi zdieIajú. Využívajú najmodernejšie zariadenia na komunikáciu, ako sociálne médiá, na ktorých trávia veIa času, v dôsledku čoho sa u nich prejavuje intenzívnejšia komunikácia, ľahšie nadväzovanie vzťahov, potreba zdieIania, ale aj konzumný spôsob života, tvorba virtuálnych priateIstiev, či väčšia anonymita. Profilové charakteristiky jednotlivých generácií a špecifiká generácie Y z pohIadu spotrebiteIského správania, hodnôt a hodnotovej orientácie, ako aj z pohIadu marketingovej komunikácie a využívania médií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF237.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.