Počet záznamov: 1
Marketingová koncepcia manažmentu firmy
Názov Marketingová koncepcia manažmentu firmy Súbežný názov The Marketing Concept of the Company Management Autorské údaje Antonín Korauš Autor Korauš Antonín Zdrojový dokument Integrovaná bezpečnosť prostredia 2016 : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 23.-24. septembra 2016 v Rajeckej doline. S. 184-190. - Žilina : STRIX, 2016 ; Integrovaná bezpečnosť prostredia 2016 medzinárodná vedecká konferencia / Kollár Vojtech ; Piatrik Milan. ISBN 978-80-89753-11-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * marketing manažment * firmy * zákazníci * trh Anotácia Marketing a jeho význam pre podnik. Moderný marketingový prístup k riadeniu firiem s orientáciou na trh. Marketing ako moderný prostriedok na zvyšovanie ekonomickej a sociálnej účinnosti väzieb medzi firmou a trhom. Definície marketingu podľa vybraných autorov. Dve marketingové koncepcie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát ČLÁNKY Archív EPC E16 01704-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 5.7 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1