Počet záznamov: 1
Digitální bankovnictví aneb loajalita závisí na kvalitě
SYS 0249190 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20221104110404.5 100 $a 20181127a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Digitální bankovnictví aneb loajalita závisí na kvalitě $f Martina Sobková 330 $a Faktory úspechu, ktoré budú pre banky v nasledujúcich rokoch hrať významnú rolu. Veľké technologické spoločnosti ako sú napr. Facebook, Amazon a Google sú práve tí hráči, ktorých by sa mali banky obávať. Klienti im dôverujú a predpokladá sa, že budú vo veľkom využívať ich finančné služby. To je výzva pre banky, aby nepracovali iba na svojom vzťahu s klientami, ale aj na svojich digitálnych produktoch. Šesť oblastí, kde sú „big techy“ napred pred bankami a v ktorých sa banky musia zdokonaliť. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0249040 $1 011 $a 1212-4273 $1 200 1 $a Bankovnictví $e odborný měsíčník pro profesionální finance $v Roč. 25, č. 11 (2018), s. 30-31 $1 210 $a Praha $c 4H production $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001197 $a bankovníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001310 $a boj konkurenčný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001198 $a bankovníctvo elektronické 610 1-
$9 eu_un_auth*0041170 $a bankovníctvo mobilné 700 -1
$3 eu_un_auth*0060374 $a Sobková $b Martina $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20181127 $g AACR2
Počet záznamov: 1