Počet záznamov: 1
Emocionální apely ve vánočních reklamách
Názov Emocionální apely ve vánočních reklamách Autorské údaje Michaela Hrušková, Michal Novák, Daria Gunina Autor Hrušková Michaela Spoluautori Novák Michal Gunina Daria Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 4 (2018), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá reklama * propagácia * emócie * správanie spotrebiteľa * marketing * školy vysoké * študenti * výskum * Česko Anotácia Význam využívania emocionálnych apelov v reklame. Emocionálne apely - humor, vrelosť, erotika a strach v reklame. Výskum uskutočnený medzi študentami Vysokej školy ekonomickej v Prahe. Cieľ výskumu - analyzovať využitie emocionálnych apelov vo vianočných reklamách a ako sú tieto reklamy vnímané spotrebiteľským segmentom mileniálov. Výsledky výskumu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-4
článok
Počet záznamov: 1