Počet záznamov: 1
The Role of Gender in Salesperson Perception
Názov The Role of Gender in Salesperson Perception Preklad názvu Význam pohlavia vo vnímaní predajcu Autorské údaje Michael Stros, David Říha, Bodo Mölstein Tröppner Autor Stros Michael Spoluautori Říha David Mölstein Tröppner Bodo Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 13, č. 3 (2018), s. 11-23. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá predajcovia * zákazníci * predaj * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * lojálnosť zákazníkov Anotácia Predaj sa mení. Okruh zákazníkov sa znižuje a získavanie zákazníkov predstavuje novú výzvu. Situácia sa komplikuje širšími požiadavkami zákazníkov, informáciami o produktoch z internetových platforiem a vplyvmi zo sociálneho prostredia. V dôsledku toho je vernosť zákazníkov významným prostriedkom na udržanie ziskovosti predajcov a kvalifikovaná predajná sila je významným faktorom v dosahovaní cieľov firiem. Využívanie predajcov je nákladným nástrojom predajnej politiky a predajné správanie je významným východiskovým bodom pre zvýšenie predaja a zisku. Analýza najvhodnejšiho správania predajcov ovplyvnených vnímaním pohlavia v predajnom procese spolu s možnými rozdielmi v prístupe. Praktické a teoretické závery. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 127.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1