Počet záznamov: 1  

The Role of Gender in Salesperson Perception

  1. Názov The Role of Gender in Salesperson Perception
    Preklad názvuVýznam pohlavia vo vnímaní predajcu
    Autorské údajeMichael Stros, David Říha, Bodo Mölstein Tröppner
    Autor Stros Michael
    Spoluautori Říha David
    Mölstein Tröppner Bodo
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 13, č. 3 (2018), s. 11-23. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá predajcovia * zákazníci * predaj * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaPredaj sa mení. Okruh zákazníkov sa znižuje a získavanie zákazníkov predstavuje novú výzvu. Situácia sa komplikuje širšími požiadavkami zákazníkov, informáciami o produktoch z internetových platforiem a vplyvmi zo sociálneho prostredia. V dôsledku toho je vernosť zákazníkov významným prostriedkom na udržanie ziskovosti predajcov a kvalifikovaná predajná sila je významným faktorom v dosahovaní cieľov firiem. Využívanie predajcov je nákladným nástrojom predajnej politiky a predajné správanie je významným východiskovým bodom pre zvýšenie predaja a zisku. Analýza najvhodnejšiho správania predajcov ovplyvnených vnímaním pohlavia v predajnom procese spolu s možnými rozdielmi v prístupe. Praktické a teoretické závery.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF127.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.