Počet záznamov: 1
Financial Product Choices: Does Attribute Preference Help Avoid the Attraction Effect?
Názov Financial Product Choices: Does Attribute Preference Help Avoid the Attraction Effect? Preklad názvu Výber finančných produktov: Pomáha preferencia atribútov zabrániť efektu príťažlivosti? Autorské údaje Viera Bačová, Róbert Hanák Autor Bačová Viera Spoluautori Hanák Róbert EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Zdrojový dokument Studia Psychologica : International Journal for Research and Theory in Psychological Sciences. Vol. 61, no. 2 (2019), pp. 71-85 online. - Bratislava : Institute of Experimental Psychology. ISSN 0039-3320 Poznámky VEGA 2/0118/17. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá produkty bankové * financie * poisťovníctvo * preferencie Anotácia Efekt príťažlivosti nastane, keď sa k dvom zdanlivo ekvivalentným možnostiam pridá tretia možnosť, ale konkuruje iba jednej z pôvodných možností. To zvyšuje pravdepodobnosť výberu dominantnej možnosti. V štúdiách efektu príťažlivosti sa predpokladá, že oba atribúty možností sú rovnako dôležité pre toho, kto rozhoduje. Článok skúma, či preferencia atribútu ovplyvní výskyt efektu príťažlivosti pri výbere finančných produktov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00352-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 320.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1