Počet záznamov: 1  

Rola krajiny pôvodu vo vybraných problémoch marketingu

  1. Názov Rola krajiny pôvodu vo vybraných problémoch marketingu
    Preklad názvuRole of Country-of-origin in Selected Problems in Marketing
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 11, č. 2 (2019), s. 16-24 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá pôvod tovaru * marketing * marketing medzinárodný * marketing strategický * produkty * značky
    AnotáciaVýznam a funkcia krajiny pôvodu vo vybraných problémoch marketingovej teórie i praxe. Produkt ako základ pri efekte krajiny pôvodu. Dve oblasti marketingu - medzinárodný marketing a strategický marketing. Využitie krajiny pôvodu a značiek.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00937-002, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF426.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.