Počet záznamov: 1
Rola krajiny pôvodu vo vybraných problémoch marketingu
Názov Rola krajiny pôvodu vo vybraných problémoch marketingu Preklad názvu Role of Country-of-origin in Selected Problems in Marketing Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 11, č. 2 (2019), s. 16-24 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá pôvod tovaru * marketing * marketing medzinárodný * marketing strategický * produkty * značky Anotácia Význam a funkcia krajiny pôvodu vo vybraných problémoch marketingovej teórie i praxe. Produkt ako základ pri efekte krajiny pôvodu. Dve oblasti marketingu - medzinárodný marketing a strategický marketing. Využitie krajiny pôvodu a značiek. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00937-002, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 426.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1