Počet záznamov: 1
Rozhodovanie spotrebiteľov o výdavkoch z pohľadu teórie očakávaného úžitku, ostatných ekonomických teórií až k prospektovej teórii a ich využitie v marketingu
Názov Rozhodovanie spotrebiteľov o výdavkoch z pohľadu teórie očakávaného úžitku, ostatných ekonomických teórií až k prospektovej teórii a ich využitie v marketingu Súbežný názov Consumer Decision-making on Spending according the Expected Utility Hypothesis, according to Other Economic Theories up to Prospect Theory and Their Use in Marketing Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 12, č. 2 (2019), s. 259-269 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá správanie spotrebiteľa * rozhodovanie individuálne * výdavky * mikroekonomika * marketing Anotácia Súčasný marketing v kontexte skúmania spotrebiteľského rozhodovania o výdavkoch. Mikroekonómia a behaviorálna ekonómia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 01053-007, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 471.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1