Počet záznamov: 1
Marketing založený na dátach
SYS 0267244 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074209.8 035 $a 197967 $2 CREPC2 100 $a 20200722d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketing založený na dátach $d Data-driven Marketing $f Alexander Tarča 330 $a Na to aby firma bola úspešná na trhu musí nazbierať čo najviac dát a vedieť ich premeniť na presné procesné kroky. Tento trend sa týka aj marketingu danej spoločnosti. Marketing sa už presunul do digitálnej sféry a vidíme trendy, ktoré sú podporované hlavne dátovou analýzou. Znamená to, čo najlepšie skúmanie vyselektovanej vzorky a cielenie reklám. Moderné technológie taktiež prinášajú okamžitú spätnú väzbu úspešnosti takéhoto typu marketingu a nástroje na jeho vylepšovanie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0267179 $1 010 $a 978-80-225-4707-9 $1 200 1 $a Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko - manažérske aspekty súčasného podnikania $b elektronický zdroj $e recenzovaný zborník abstraktov z vedeckého workshopu $g recenzenti: Branislav Kršák, Peter Mesároš $v S. 29 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2020 $1 215 $a CD-ROM 29 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012808 $a Kršák $b Branislav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003701 $a Mesároš $b Peter $4 675 $1 710 12 $a Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko-manažérske aspekty súčasného podnikania $b vedecký workshop $e Vysoké Tatry - Horný Smokovec - Vila Pokrok $f 30.1. -2.2.2020 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001612 $a dáta 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0049725 $a Tarča $b Alexander $p EUBPHFKJK $9 100 $4 070 $T Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200722 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1