Počet záznamov: 1
The Future of Tv Advertising Targeting Young Slovak Consumers
Názov The Future of Tv Advertising Targeting Young Slovak Consumers Preklad názvu Budúcnosť tv reklamy, zacielená na mladých slovenských spotrebiteľov Autorské údaje Andrej Miklošík, Peter Štarchoň, Dana Vokounová, Marína Korčoková Autor Miklošík Andrej Spoluautori Štarchoň Peter Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing and Management of Innovations. No. 2 (2020), pp. 122-138 online. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511 DOI 10.21272/mmi.2020.2-09 Poznámky KEGA 016EU-4/2019. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Heslá spotrebitelia * spoty reklamné * reklama * marketing * televízia * rozhodovanie * mládež * správanie spotrebiteľa Anotácia Mladí spotrebitelia, často označovaní ako generácie Y a Z, sa veľmi líšia od predchádzajúcich generácií, pokiaľ ide technologické zručnosti, digitálne prostredie, multimediálny obsah a ich vnímanie televíznej reklamy. Skúmanie, či a ako mladý slovenský spotrebiteľ reaguje na televíznu reklamu a či je možné predpokladať, že tradičná reklama bude mať naďalej vplyv na spotrebiteľské rozhodovanie aj týchto generácií. Taktiež sa skúma ako sa správajú pri online vyhľadávaní aby sa o produkte dozvedeli viac. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00397-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 670.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1