Počet záznamov: 1  

Možnosti využitia neuromarketingových nástrojov pri skúmaní spotrebiteľa na trhu elektromobilov v Slovenskej republike

  1. Názov Možnosti využitia neuromarketingových nástrojov pri skúmaní spotrebiteľa na trhu elektromobilov v Slovenskej republike
    Autorské údajeRóbert Hula
    Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. S. 118-129 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Daňo Ferdinand ; Naďová Krošláková Monika ; Pajtinková - Bartáková Gabriela. ISBN 978-80-225-4761-1
    PoznámkyVEGA 1/0046/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá elektromobily * správanie spotrebiteľa * neuromarketing * priemysel automobilový
    AnotáciaNeuromarketing ponúka širokú paletu nástrojov, ktoré je možno využívať v rôznych oblastiach, kde potrebujeme skúmať človeka a jeho správanie. Aktuálna ponuka elektromobilov v Slovenskej republike. Charakteristika dopytu po elektromobiloch v roku 2020. Nástroje neuromarketingu. Návrh modelu skúmania spotrebiteľa.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00744-004, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF860 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.