Počet záznamov: 1
Možnosti využitia neuromarketingových nástrojov pri skúmaní spotrebiteľa na trhu elektromobilov v Slovenskej republike
Názov Možnosti využitia neuromarketingových nástrojov pri skúmaní spotrebiteľa na trhu elektromobilov v Slovenskej republike Autorské údaje Róbert Hula Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. S. 118-129 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Daňo Ferdinand ; Naďová Krošláková Monika ; Pajtinková - Bartáková Gabriela. ISBN 978-80-225-4761-1 Poznámky VEGA 1/0046/20 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá elektromobily * správanie spotrebiteľa * neuromarketing * priemysel automobilový Anotácia Neuromarketing ponúka širokú paletu nástrojov, ktoré je možno využívať v rôznych oblastiach, kde potrebujeme skúmať človeka a jeho správanie. Aktuálna ponuka elektromobilov v Slovenskej republike. Charakteristika dopytu po elektromobiloch v roku 2020. Nástroje neuromarketingu. Návrh modelu skúmania spotrebiteľa. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00744-004, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 860 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1