Počet záznamov: 1
CRM ako nástroj budovania vzťahov so zákazníkmi
Názov CRM ako nástroj budovania vzťahov so zákazníkmi : bakalárska práca Autorské údaje Beata Hurbaničová, školiteľ: Andrea Čambalíková Autor Hurbaničová Beata Ďalší autori Čambalíková Andrea (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu Vydavateľské údaje Bratislava, 2021. - 53 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 915598
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 511.3 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1