Počet záznamov: 1
Postoje spotrebiteľov k dizajnu a faktory rozhodujúce pri nakupovaní: experiment vo vybraných produktových kategóriách
Názov Postoje spotrebiteľov k dizajnu a faktory rozhodujúce pri nakupovaní: experiment vo vybraných produktových kategóriách Autorské údaje Ľubica Knošková, Petra Garasová Autor Knošková Ľubica EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Garasová Petra Zdrojový dokument Desire 2. Design and Research in Business : Proceedings of the International Scientific Conference : Desire 2. Design and Research in Business Environment. Pp. 61-69 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Garasová Petra ; Hlavatý Ivan ; Kita Pavol ; Žák Štefan ; Desire 2. Design and Research in Business International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4895-3 Poznámky VEGA 1/0543/18 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá dizajn * produkty * spotrebitelia * marketing * politika podniková * výhody konkurenčné * prieskum Anotácia Dizajn produktov ako dôležitý marketingový faktor, súčasť firemnej politiky podnikov a zdroj udržateľnej konkurenčnej výhody. Vnímanie dizajnu pri nakupovaní vybraných produktov nízkej, strednej a vysokej technológie. Skúmanie rozdielností vnímania dôležitosti dizajnu v súvislosti s technologickou úrovňou produktu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00898-008, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 354.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1