Počet záznamov: 1
How Covid-19 Influenced Customer Buying Behaviour and Business Results of E-shops
Názov How Covid-19 Influenced Customer Buying Behaviour and Business Results of E-shops Preklad názvu Ako Covid-19 ovplyvnil nákupné správanie zákazníkov a obchodné výsledky e-shopov Autorské údaje Daniel Kvíčala Autor Kvíčala Daniel Zdrojový dokument Regionální rozvoj mezi teorií a praxí. Č. 1 (2022), s. [1-11]. - Praha : Vysoká škola regionálního rozvoje Praha, 2022. ISSN 1805-3246 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová * koronavírus * rozhodovanie nákupné * pandémia Anotácia V dôsledku pandémie Covid-19 sa rast trhu elektronického obchodu stal dynamickejším. Vládne obmedzenia a prehodnotenie marketingových stratégií firiem do online prostredia. Analýza dát niekoľkých e-shopov na vysvetlenie dopadu pandémie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 718.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1