Počet záznamov: 1
Neuromarketing as a Tool for Data Acquisition in Consumer Behaviour
Názov Neuromarketing as a Tool for Data Acquisition in Consumer Behaviour Preklad názvu Neuromarketing ako nástroj získávania údajov v spotrebiteľskom správaní Autorské údaje Róbert Hula Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. Pp. 20-33 online. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022 / Antal Jarolím ; Bič Josef ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2454-2. ISSN 2453-6113 DOI 10.18267/pr.2022.kre.2454.3 Poznámky I-22-107-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá neuromarketing * metódy * pozorovanie momentkové * pokrok * pokrok technický * pokrok technologický * spotrebitelia Anotácia Neuromarketing, ako ideálny nástroj získavania údajov o spotrebiteľskom správaní. Hodnotenie názorov spotrebiteľov na neuromarketingový výskum, pomocou neuromarketingových nástrojov. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00246-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 685 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1