Počet záznamov: 1
Rodové rozdiely vo finančnom rozhodovaní v oblasti E-commerce
Názov Rodové rozdiely vo finančnom rozhodovaní v oblasti E-commerce Súbežný názov Gender Differences in Financial Decision-Making in the Field of E-Commerce Autorské údaje Miroslava Skýpalová Autor Skýpalová Miroslava EUBFNHKFI - Katedra financií FNH Zdrojový dokument Rodová rovnosť a rodovo citlivé rozpočtovanie v teórii a praxi : zborník príspevkov z vedeckej konferencie, Bratislava, 12. – 13. september 2022. S. 80-87. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Neubauerová Erika ; Černěnko Tomáš ; Dudová Iveta ; Geško Martin ; Rodová rovnosť a rodovo citlivé rozpočtovanie v teórii a praxi Vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-5036-9 Výstup z projektu VEGA 1/0239/19 Implikácie behaviorálnej ekonómie pre zefektívnenie fungovania súčasných ekonomík
Poznámky VEGA 1/0239/19 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá rovnosť rodová * domácnosti * správanie spotrebiteľa * zákazníci Anotácia Pandémia koronavírusu COVID-19 urýchlila prechod z tradičného nakupovania na online nakupovanie. V súčasnosti čoraz viac jednotlivcov a domácností, teda zákazníkov, nakupuje cez internet, ktorý sa tak stal nevyhnutným prostriedkom na ovplyvňovanie nákupného správania. Súčasný výskum ukazuje, že väčšina ľudských rozhodnutí je len 10 % založená na racionálnom úsudku. Ostatné zložky tohto procesu sú ovplyvňované rôznymi faktormi, akými sú nálada, pohlavie, stres, vek a pod. Na základe dostupných údajov o spotrebiteľovi a jeho nákupnom správaní autorka prináša nový pohľad na to, ako lepšie porozumieť online správaniu zákazníkov na Slovensku, s dôrazom na pohlavie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00736-009, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 404.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1