Počet záznamov: 1
The Association of Impulse Buying Behaviour with Environment and Social Factors: a Gender Perspective
Názov The Association of Impulse Buying Behaviour with Environment and Social Factors: a Gender Perspective Autorské údaje Sharifah Faridah Syed Ali, Yuhanis Abdul Aziz, Ng Siew Imm, Raja Nerina Raja Yusof Autor Ali Sharifah Faridah Syed Spoluautori Aziz Yuhanis Abdul Imm Ng Siew Yusof Raja Nerina Raja Zdrojový dokument Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 14, no. 2 (2022), s. 1-14. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2022. ISSN 1339-9381 DOI 10.54933/jmbrp-2022-14-2-1 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá prostredie ekonomické * prostredie sociálne * prostredie životné * správanie spotrebiteľa * muži * ženy * nákup Anotácia Skúmanie prepojenia environmentálnych a sociálnych faktorov, spojených s impulzívnym nákupom u mužov a žien. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 588.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1