Počet záznamov: 1
Aspekty marketingové komunikace generace Z
Názov Aspekty marketingové komunikace generace Z Autorské údaje Aleš Hes Autor Hes Aleš Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 33, č. 1 (2023), s. 11-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá médiá sociálne * komunikácia marketingová * platformy digitálne * štýl životný * generácie Anotácia Nové digitálne médiá v súčasnej dobe predstavujú nový smer životného štýlu najme u mladej generácie. Žiadne odvetvie sa dnes neobíde bez riadiacich zložiek v prostredí informačných systémov a s veľkou prevahou ovplyvňujú ako pracovnú, tak aj mentálnu sféru celej spoločnosti. Najviac je tento vplyv zaznamenaný a skúmaný u mladej generácie a to hlavne generácie Z. Ide o generáciu, ktorá najviac priťahuje pozornosť sociológov a psychológov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
článok
Počet záznamov: 1