Počet záznamov: 1
Customer Satisfaction Prediction: A Case Study for Electro-bike Customers
Názov Customer Satisfaction Prediction: A Case Study for Electro-bike Customers Preklad názvu Predvídanie spokojnosti zákazníka: prípadová štúdia pre zákazníkov elektrobicyklov Autorské údaje Lucia Švábová, Veronika Labošová, Martina Borovcová ... [et al.] Autor Švábová Lucia Spoluautori Labošová Veronika Borovcová Martina Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum. Vol. 18, no. 2 (2024), pp. 85-98. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2024. ISSN 2585-7258 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spokojnosť zákazníkov * modely prognostické * bicykle * elektromobilita Anotácia Cieľom článku je analyzovať spokojnosť zákazníkov s e-bicyklami a identifikovať jej kľúčové faktory. Článok ponúka odporúčania pre predajcov a zároveň navrhuje model predikcie pre lepšie pochopenie potrieb zákazníkov. Na predpovedanie spokojnosti sa vytvorilo päť modelov, z toho najúčinnejšia bola metóda logistickej regresie. Metóda identifikovala značku motora, kapacitu batérie a miesto nákupu produktu ako významné premenné. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 399.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1