Počet záznamov: 1
Principles of Marketing
Názov Principles of Marketing Autorské údaje Thomas C. Kinnear, Kenneth L. Bernhardt Autor Kinnear Thomas C. Spoluautori Bernhardt Kenneth L. Vydavateľské údaje Glenview : Scott, Foresman and Co. , 1990. - 765 s. Vydanie 3. ed. ISBN 0-673-38565-5 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * manažment * plánovanie strategické * analýza trhu * spotrebitelia * správanie * výskum trhu * vývoj výrobku * distribúcia * obchod * predaj * tvorba cien * trh medzinárodný Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 677285
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 677285 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1