Počet záznamov: 1  

Instructor's Resource Manual Marketing

  1. Názov Instructor's Resource Manual Marketing : Concepts and Strategies
    Autorské údajeWilliam M. Pride, O.C. Ferrell
    Autor Pride William M.
    Spoluautori Ferrell O. C.
    Vydavateľské údajeBoston : Houghton Mifflin Co. , 1991. - 341 s. + nesamostat. príl.
    Vydanie7. ed.
    ISBN0-395-57301-7
    Druh dokumentupríručky praktické
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * veľkoobchod * maloobchod * cesty odbytové * plánovanie strategické * správanie * pojmy * ceny nákupné * marketing medzinárodný * prieskum trhu * štúdie prípadové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra715643

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    715643SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.