Počet záznamov: 1  

Least-Cost Planning und strategisches Marketing

  1. Názov Least-Cost Planning und strategisches Marketing
    Autorské údajeHartmut Hasse
    Autor Hasse Hartmut
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Deutscher Universitäts Verlag , 1996. - 381 s.
    Vydanie1. Aufl.
    Edícia Gabler Edition Wissenschaft
    ISBN3-8244-6334-4
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 620.9 - Energetika všeobecne. Energetické hospodárstvo
    Heslá energetika * energia * hospodárstvo energetické * plánovanie * marketing strategický * analýzy * prognózy * trh * koncepcie * manažment * zdroje energetické * spotreba energie * opcie * kooperácia * segmentácia trhu * konkurencia * regulácia * marketing
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra735152

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    735152SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.