Počet záznamov: 1
Test Bank Marketing
Názov Test Bank Marketing : Basic Concepts and Decisions Autorské údaje William M. Pride, O.C. Ferrell Autor Pride William M. Spoluautori Ferrell O. C. Vydavateľské údaje Boston : Houghton Mifflin Co. , 1987. - 355 s. Vydanie 5. ed. ISBN 0-395-42525-5 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * koncepcie * stratégia podniková * riadenie strategické * trh * spotrebitelia * výskum trhu * systémy informačné * výrobky * distribúcia * veľkoobchod * maloobchod * rozhodovanie podnikové * tvorba cien * priemysel * služby Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 737483
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 737483 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1