Počet záznamov: 1
Marketingové nástroje medzinárodne činného podniku
Názov Marketingové nástroje medzinárodne činného podniku Autorské údaje Jana Sršňová Autor Sršňová Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Fakulta podnikového manažmentu Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm , 2002. - 128 s. ISBN 80-225-1491-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá nástroje marketingové * podnikanie medzinárodné * politika výrobková * programy výrobné * značky výrobkov * dizajn * kontrakty * podmienky platobné * politika cenová * politika úverová * komunikácia marketingová * reklama * podpora podnikania * sponzorovanie * práca s verejnosťou Báza dát KNIHY Počet ex. 10, z toho voľných 9, prezenčne 1 Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - KNIHY Signatúra 778390-778393, 778404-778409
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 778390 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 778391 SEK Sklad knižničného fondu voľný 778392 SEK Sklad knižničného fondu voľný 778393 SEK Sklad knižničného fondu voľný 778404 SEK Učebnicový fond voľný 778405 SEK Učebnicový fond voľný 778406 SEK Učebnicový fond voľný 778407 SEK Učebnicový fond voľný 778408 SEK Učebnicový fond voľný 778409 SEK Učebnicový fond voľný
Počet záznamov: 1