Počet záznamov: 1  

Nároky predajcu reklamného času Slovenskej televízie stúpajú

  1. Názov Nároky predajcu reklamného času Slovenskej televízie stúpajú
    Autorské údajeM. Lechnický
    Autor Lechnický Milan
    Zdrojový dokumentTrend. Roč. 3, č. 45 (1993), s. 19
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * televízia * Slovenská televízia Bratislava * Information et publicité * IP, s.r.o. Bratislava * Európa * svet * výdavky * 1991-1993 * Havas Group
    AnotáciaRast príjmov z predaja reklamného času ST. Úloha IP Bratislava, spoločnosti, ktorá na Slovensku pôsobí od r. 1991 a je pobočkou mediálnej agentúry Information et publicité (predáva vysielací čas 20 televíznych staníc v 15 európskych krajinách a je členom koncernu Havas Group). Cena za vysielanie reklamy, reklama zadarmo.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.