Počet záznamov: 1
Podmienka zrýchlenia reakcie na požiadavky trhu. Vhodné prepojenie informácií
Názov Podmienka zrýchlenia reakcie na požiadavky trhu. Vhodné prepojenie informácií Autorské údaje Jozef Čimo, Miroslav Mariaš Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Roč. 3, č. 8 (1993), s. 19-22 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá konkurencieschopnosť * marketing * tok informácií * výroba * systémy informačné * firmy * USA Anotácia Rýchlosť reakcie na požiadavky trhu ako jedna z priorít veľkých amerických firiem. Požiadavky na zdokonalenie výroby vychádzajúce z trendu zvyšovania konkurencieschopnosti výrobcov. Informácie ako významný faktor zabezpečovania úspešnosti firmy. Model ukazovateľov marketingového systému, vytvorený na základe diferenciácie interných a externých informácií podnikateľského subjektu podľa A. Krettera. Prehľad informačných vstupov, možnosti prepojenia informačného toku počítačom riadenej výroby a marketingu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1