Počet záznamov: 1  

Ein Ansatz zur Operationalisierung des Konstrukts "Image" für die Marktforschung.

  1. SYSr012026
    LBL
      
    ^^^^^naa^^2200385^^^450^
    005
      
    20220826094508.3
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a ger
    102
      
    $a DE
    200
    1-
    $a <Ein> Ansatz zur Operationalisierung des Konstrukts "Image" für die Marktforschung. $f T. Meier, K. Hagedorn
    330
      
    $a Význam pojmu imidž pre výskum poľnohospodárskeho trhu. Porovnanie imidžu a postoja a obsahový rozdiel medzi nimi. Súvislosť medzi konštrukciou imidžu a kognitívnou psychológiou. Ľudia ako informačne spracované systémy. Význam psychologicky orientovaného imidžu pre marketing.
    463
    -1
    $1 200 1 $a Agrarwirtschaft $v Roč. 42, č. 3 (1993), s. 147-153
    541
    1-
    $a Prístup k operacionalizácii konštruktu "image" pre výskum trhu.
    610
    1-
    $a imidž $9 eu_un_auth*h0002418
    610
    1-
    $a výskum trhu $9 eu_un_auth*h0007199
    610
    1-
    $a výrobky poľnohospodárske $9 eu_un_auth*h0007174
    610
    1-
    $a spotrebitelia $9 eu_un_auth*h0005900
    610
    1-
    $a správanie $9 eu_un_auth*h0005919
    610
    1-
    $a psychológia $9 eu_un_auth*h0005186
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a psychológia trhu $9 eu_un_auth*h0005200
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $a Meier $b T. $3 eu_un_auth*p0013401 $4 070
    701
    -1
    $a Hagedorn $b K. $3 eu_un_auth*p0013112 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.