Počet záznamov: 1
Ein Ansatz zur Operationalisierung des Konstrukts "Image" für die Marktforschung.
SYS r012026 LBL ^^^^^naa^^2200385^^^450^ 005 20220826094508.3 100 $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba 101 0-
$a ger 102 $a DE 200 1-
$a <Ein> Ansatz zur Operationalisierung des Konstrukts "Image" für die Marktforschung. $f T. Meier, K. Hagedorn 330 $a Význam pojmu imidž pre výskum poľnohospodárskeho trhu. Porovnanie imidžu a postoja a obsahový rozdiel medzi nimi. Súvislosť medzi konštrukciou imidžu a kognitívnou psychológiou. Ľudia ako informačne spracované systémy. Význam psychologicky orientovaného imidžu pre marketing. 463 -1
$1 200 1 $a Agrarwirtschaft $v Roč. 42, č. 3 (1993), s. 147-153 541 1-
$a Prístup k operacionalizácii konštruktu "image" pre výskum trhu. 610 1-
$a imidž $9 eu_un_auth*h0002418 610 1-
$a výskum trhu $9 eu_un_auth*h0007199 610 1-
$a výrobky poľnohospodárske $9 eu_un_auth*h0007174 610 1-
$a spotrebitelia $9 eu_un_auth*h0005900 610 1-
$a správanie $9 eu_un_auth*h0005919 610 1-
$a psychológia $9 eu_un_auth*h0005186 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a psychológia trhu $9 eu_un_auth*h0005200 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$a Meier $b T. $3 eu_un_auth*p0013401 $4 070 701 -1
$a Hagedorn $b K. $3 eu_un_auth*p0013112 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1