Počet záznamov: 1
Marketingový manažment výskumu. 1
Názov Marketingový manažment výskumu. 1 : Delenie výskumu na "čistý" a "aplikovaný" nemá v priemysle zmysel Autorské údaje Ľ. Jemala Autor Jemala Ľubomír Zdrojový dokument Slovenský Profit. Roč. 3, č. 10 (1995) Profit Extra. s. 28 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 001.89 - Organizácia vedy a vedeckej práce. Vedecká politika Heslá marketing * riadenie * manažment * pojmy * výskum * výskum aplikovaný * výskum základný * systémy informačné * trh * Drucker, P. * Kotler, P. * modely rozhodovania * klasifikácia Anotácia Definícia marketingu. Výklad pojmu marketingové riadenie. Marketingový výskumný systém. Informačný systém. Štyri subsystémy, ktoré by mal zahrnovať informačný systém o trhu. Základný a aplikovaný výskum. Desať pravidiel efektívneho výskumu od P.F. Druckera. Klasifikácia modelov pre marketingové rozhodovanie. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1