Počet záznamov: 1
Vývoj reklamného trhu v Slovenskej republike
Názov Vývoj reklamného trhu v Slovenskej republike Autorské údaje P. Mihók Autor Mihók P. Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 44, č. 1 (1996), s. 69-73. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1996. ISSN 0013-3035 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * propagácia * pojmy * hospodárstvo trhové * Slovensko * agentúry * náklady * legislatíva Anotácia Reklama ako výrazný atribút trhovej ekonomiky. Propagácia v centrálne plánovanej ekonomike. Vývoj reklamného prostredia v slovenskej ekonomike: reklamné agentúry, náklady na reklamu, legislatíva. Komerčná reklama a štátnopolitická propagácia do zahraničia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 1-6
článok
Počet záznamov: 1