Počet záznamov: 1
Hlavní zdroj marketingové koncepce
SYS r021882 LBL ^^^^^naa^^2200253^^^450^ 005 20230607095715.3 100 $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Hlavní zdroj marketingové koncepce $f O. Schwarz 330 $a Rozbor zákazníckeho okruhu ako kľúčový nástroj úspešného marketingovo orientovaného podnikania. Pozorovanie zákazníka pri nákupe produktu, ktorý ho zaujíma. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s107382 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 7, č. 3 (1996), s. 26-27 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 1996 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a koncepcie $9 eu_un_auth*h0002827 610 1-
$a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368 610 1-
$a správanie spotrebiteľa $9 eu_un_auth*h0005924 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$a Schwarz $b O. $3 eu_un_auth*p0006478 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1