Počet záznamov: 1  

Hlavní zdroj marketingové koncepce

  1. SYSr021882
    LBL
      
    ^^^^^naa^^2200253^^^450^
    005
      
    20230607095715.3
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Hlavní zdroj marketingové koncepce $f O. Schwarz
    330
      
    $a Rozbor zákazníckeho okruhu ako kľúčový nástroj úspešného marketingovo orientovaného podnikania. Pozorovanie zákazníka pri nákupe produktu, ktorý ho zaujíma.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s107382 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 7, č. 3 (1996), s. 26-27 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 1996
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a koncepcie $9 eu_un_auth*h0002827
    610
    1-
    $a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368
    610
    1-
    $a správanie spotrebiteľa $9 eu_un_auth*h0005924
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $a Schwarz $b O. $3 eu_un_auth*p0006478 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.