Počet záznamov: 1  

Marketingový plán a analýza trhu

  1. Názov Marketingový plán a analýza trhu
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. Roč. 32, č. 11 (1997), s. 34-36. - Praha : Economia, 1997. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá plán marketingový * marketing * analýza trhu * ciele podnikové * produkty
    AnotáciaČo musí obsahovať marketingový plán, ako by mala firma na analýzou špecifikovanú situáciu reagovať pri navrhovaní plánu marketingových činností. Proces vypracovania marketingového plánu. Marketingové ciele inovačného produktu. Analýza trhu. Hodnotenie vnútorného prostredia firmy. Schéma postupu spracovania marketingového plánu a jeho implementácia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.