Počet záznamov: 1  

Synergický efekt image ve vertikálním managementu

  1. Názov Synergický efekt image ve vertikálním managementu . I.
    Autorské údajeVěra Vávrová
    Autor Vávrová Věra
    Zdrojový dokument Obchodník : Měsíčník Hospodářských novin pro prodej a distribuci zboží. Roč. 6, č. 7 (Červenec 1998), s. 25. ISSN 1210-6178
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * marketing * manažment * synergia
    AnotáciaDefinícia image. Objektívne a subjektívne prvky vytvárajúce image výrobcu. Prejavy image vo vnímaní spotrebiteľa. Hodnotenie účinku image. Sledovanie a vyhodnocovanie image konkrétnych výrobkov podľa Leeflangovej a Kotlerovej teórie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.