Počet záznamov: 1  

Key Slovak marketing problems and solutions

  1. Názov Key Slovak marketing problems and solutions
    Súbežný názovHlavné problémy marketingu a predaja
    Autorské údajeStewart Glickman
    Autor Glickman Stewart
    Zdrojový dokument Business performance = Podniky a podnikanie : the slovak business journal = Časopis o podnikaní na Slovensku. Vol. 3, no. 1 (1998), p. 58-65. - Bratislava : Brigette Buchet, 1998. ISSN 1335-2369
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina, slovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * predaj * konkurencieschopnosť * komunikácia marketingová * segmentácia trhu * distribúcia * cash flow * Slovensko
    AnotáciaTabuľka (matrica) hlavných slovenských problémov v oblasti marketingu a ich riešení. Vybudovanie silnej stratégie marketingu a predaja ako nástroj zachovania konkurencieschopnosti. Štruktúra a použitie matrice pre marketing a predaj. Rozbor 15 hlavných problémov a ich riešení.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.