Počet záznamov: 1
Ak zákazník, tak lojálny!
SYS r042884 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20231003075533.6 100 $a 20011002a2001 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Ak zákazník, tak lojálny! $f Renata Môciková 330 $a Schopnosť firmy udržať si zákazníka a pripraviť atraktívny lojalitný program sa stáva konkurenčnou výhodou a jednou z podmienok úspešného fungovania na trhu. Systém operatívnej stratégie a poskytovania služieb. Postup zavádzania lojalitného systému. Lojalitné programy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0005967 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e marketing, reklama, online a médiá $v Roč. 8, č. august 2001, s. 10-11 $1 210 $c Strategie na Slovensku $a Bratislava $d 2001 610 1-
$a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368 610 1-
$a lojálnosť zákazníkov $9 eu_un_auth*h0003131 610 1-
$a stratégia obchodná $9 eu_un_auth*h0006036 610 1-
$a motivácia $9 eu_un_auth*h0003492 610 1-
$a zamestnanci $9 eu_un_auth*h0007321 610 1-
$a klienti $9 eu_un_auth*h0002742 610 1-
$a výhody konkurenčné $9 eu_un_auth*h0007080 610 1-
$a programy $9 eu_un_auth*h0005104 610 1-
$a ciele podnikové $9 eu_un_auth*h0001476 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$a Môciková $b Renata $3 eu_un_auth*p0063796 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20011002 $g AACR2
Počet záznamov: 1