Počet záznamov: 1
Podstata marketingového výskumu a jeho postavenie v manažmente
SYS r043416 LBL 01474naa^^2200313^^^450 005 20230825103957.3 100 $a 20011129a2001 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Podstata marketingového výskumu a jeho postavenie v manažmente $f Peter Šinský $h 1. časť 330 $a Marketingový výskum ako zložitá interdisciplinárna oblasť manažmentu. Definície marketingového výskumu. Proces marketingového výskumu. Základné etapy marketingového výskumu: 1. Špecifiká cieľov marketingového výskumu a definovanie problému výskumu. 2. Spracovanie projektu marketingového výskumu a určenie zdrojov údajov. 3. Príprava zberu údajov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0006709 $1 200 1 $a IBC. International business cooperation $v Roč. 12, č. 4 (2001), s. 28 $1 210 $a Bratislava $c INFORMEX $d 2001 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a výskum $9 eu_un_auth*h0007184 610 1-
$a analýzy $9 eu_un_auth*h0001109 610 1-
$a informácie $9 eu_un_auth*h0002460 610 1-
$a zber dát $9 eu_un_auth*h0007453 610 1-
$a výskum podnikový $9 eu_un_auth*h0007193 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0021044 $a Šinský $b Peter $p EUBFPMKPM $4 070 $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20011129 $g AACR2
Počet záznamov: 1