Počet záznamov: 1  

Podstata marketingového výskumu a jeho postavenie v manažmente

  1. SYSr043416
    LBL
      
    01474naa^^2200313^^^450
    005
      
    20230825103957.3
    100
      
    $a 20011129a2001 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Podstata marketingového výskumu a jeho postavenie v manažmente $f Peter Šinský $h 1. časť
    330
      
    $a Marketingový výskum ako zložitá interdisciplinárna oblasť manažmentu. Definície marketingového výskumu. Proces marketingového výskumu. Základné etapy marketingového výskumu: 1. Špecifiká cieľov marketingového výskumu a definovanie problému výskumu. 2. Spracovanie projektu marketingového výskumu a určenie zdrojov údajov. 3. Príprava zberu údajov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0006709 $1 200 1 $a IBC. International business cooperation $v Roč. 12, č. 4 (2001), s. 28 $1 210 $a Bratislava $c INFORMEX $d 2001
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a výskum $9 eu_un_auth*h0007184
    610
    1-
    $a analýzy $9 eu_un_auth*h0001109
    610
    1-
    $a informácie $9 eu_un_auth*h0002460
    610
    1-
    $a zber dát $9 eu_un_auth*h0007453
    610
    1-
    $a výskum podnikový $9 eu_un_auth*h0007193
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0021044 $a Šinský $b Peter $p EUBFPMKPM $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20011129 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.