Počet záznamov: 1
Ľudský potenciál a marketing predaja
SYS r045268 LBL 01391naa^^2200325^^^450 005 20231004100150.3 100 $a 20020524a2002 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Ľudský potenciál a marketing predaja $f Dagmar Lesáková 330 $a Vymedzenie základných pojmov marketing, trh a marketing predaja. Úlohy, ktoré sa viažu na marketing predaja. Organizácia predaja. Výber pracovníkov predaja. Zaškolenie a tréning pracovníkov. Rozčlenenie regiónu predaja. Plánovanie predaja. Predaj v budúcnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0039333 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Č. 5 (2002), s. 6-7 [slov. časť] $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2002 610 1-
$a predaj $9 eu_un_auth*h0004797 610 1-
$a predajcovia $9 eu_un_auth*h0004798 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a zdroje ľudské $9 eu_un_auth*h0007473 610 1-
$a trh $9 eu_un_auth*h0006599 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20020524 $g AACR2
Počet záznamov: 1