Počet záznamov: 1  

Stratégia CRM ako súčasť marketingovej komunikácie firmy

  1. Názov Stratégia CRM ako súčasť marketingovej komunikácie firmy
    Preklad názvuCRM strategy as a part of firm marketing communication
    Autorské údajeMilan Jedlička
    Autor Jedlička Milan
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 10, č. 3 (2002), s. 33-35. - Žilina : MASM, 2002
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * zákazníci * stratégia marketingová * systém CRM * nástroje marketingové
    AnotáciaRiadenie vzťahu so zákazníkmi - Customer Relationship Management ako jeden zo spôsobov, ktoré sa snažia o inovovaný pohľad na marketingovú komunikáciu. Príspevok približuje niektoré existujúce poznatky o CRM a posudzuje vhodnosť aplikovania na podmienky našej ekonomiky. Špecifikácia CRM. Filozofické odporúčania na aplikovanie CRM.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.