Počet záznamov: 1
Stratégia CRM ako súčasť marketingovej komunikácie firmy
Názov Stratégia CRM ako súčasť marketingovej komunikácie firmy Preklad názvu CRM strategy as a part of firm marketing communication Autorské údaje Milan Jedlička Autor Jedlička Milan Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 10, č. 3 (2002), s. 33-35. - Žilina : MASM, 2002 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * zákazníci * stratégia marketingová * systém CRM * nástroje marketingové Anotácia Riadenie vzťahu so zákazníkmi - Customer Relationship Management ako jeden zo spôsobov, ktoré sa snažia o inovovaný pohľad na marketingovú komunikáciu. Príspevok približuje niektoré existujúce poznatky o CRM a posudzuje vhodnosť aplikovania na podmienky našej ekonomiky. Špecifikácia CRM. Filozofické odporúčania na aplikovanie CRM. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-4
článok
Počet záznamov: 1