Počet záznamov: 1  

Hranice obsahu a foriem reklamných apelov a argumentov

  1. Názov Hranice obsahu a foriem reklamných apelov a argumentov
    Autorské údajeMilan Jedlička
    Autor Jedlička Milan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 11 (2002), s. 2-3 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * filozofia * etika * komunikácia marketingová * komunikácia manažérska
    AnotáciaFilozofická rovina chápania hranice reklamy ako špecifického nástroja propagačnej, či marketingovej komunikácie. Vymedzenie etických hraníc. Chápanie formy a obsahu. Význam etickej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.