Počet záznamov: 1
Nástroje podpory predaja versus etika podnikania
SYS r047862 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20231004100509.9 100 $a 20030210a2002 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Nástroje podpory predaja versus etika podnikania $f Milan Jedlička, Miloš Čambál 330 $a Podpora predaja ako jeden zo štyroch základných nástrojov propagácie. Ciele a nástroje podpory predaja. Racionálna komunikácia ako etický základ. Dialektika motivačných a demokratických praktík. Najtypickejšie omyly pri podpore predaja. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0039334 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Č. 10 (2002), s. 4-5 [slov. časť] $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2002 610 1-
$a podpora predaja $9 eu_un_auth*h0004322 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a komunikácia marketingová $9 eu_un_auth*h0002810 610 1-
$a propagácia $9 eu_un_auth*h0005138 610 1-
$a informácie $9 eu_un_auth*h0002460 610 1-
$a technológie informačné $9 eu_un_auth*h0006433 610 1-
$a technológie komunikačné $9 eu_un_auth*h0006434 610 1-
$a kreativita $9 eu_un_auth*h0002958 610 1-
$a etika podnikateľská $9 eu_un_auth*h0002025 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$a Jedlička $b Milan $3 eu_un_auth*p0052008 $4 070 701 -1
$a Čambál $b Miloš $3 eu_un_auth*p0015192 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20030210 $g AACR2
Počet záznamov: 1