Počet záznamov: 1
Nástroje podpory predaja versus etika podnikania
Názov Nástroje podpory predaja versus etika podnikania Autorské údaje Milan Jedlička, Miloš Čambál Autor Jedlička Milan Spoluautori Čambál Miloš Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 10 (2002), s. 4-5 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podpora predaja * marketing * komunikácia marketingová * propagácia * informácie * technológie informačné * technológie komunikačné * kreativita * etika podnikateľská Anotácia Podpora predaja ako jeden zo štyroch základných nástrojov propagácie. Ciele a nástroje podpory predaja. Racionálna komunikácia ako etický základ. Dialektika motivačných a demokratických praktík. Najtypickejšie omyly pri podpore predaja. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 7-12
článok
Počet záznamov: 1